Bestelling

Hoe lang duurt het voor mijn bestelling er is?

Wij verzenden jouw bestelling binnen 1-3 werkdagen. Wanneer jouw bestelling geplaatst is, zorgen wij ervoor dat deze zo snel mogelijk wordt ingepakt. Zodra de bestelling is ingepakt en klaar is voor verzending ontvang je via Myparcel een Track & Trace link, hiermee kun je jouw bestelling volgen.

Ik heb nog niets ontvangen / Waar blijft mijn bestelling?

Al onze bestellingen worden traceerbaar verzonden. Soms blijft jouw bestelling op het sorteercentrum staan met als status: Je zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces. Je pakket wordt dan helaas later bezorgd, maar is al wel onderweg. Hierop kunnen wij helaas geen invloed uitoefenen.

Houd er ook rekening mee dat het soms druk kan zijn bij DHL en PostNL en dat de kans bestaat dat je bestelling vertraging oploopt. Heb je na een week nog niets ontvangen? Neem dan even contact op met ons via de mail: info@giftsliving.nl  vermeld daarbij jouw naam en ordernummer. Wij zullen dan contact leggen met PostNL en een onderzoek laten instellen.

Er is wel 1 uitzondering. Wanneer je kiest voor bezorging met neerzettoestemming dan is dit geheel voor jouw eigen risico. We vragen natuurlijk wel bij PostNL na waar het pakket is, maar bij neerzettoestemming neem je het risico over van het pakket. Er zal door PostNL en door ons geen evt. vergoeding meer plaats vinden. Wij adviseren je om altijd te kiezen voor bezorging op een PostNL servicepunt wanneer je niet beschikbaar bent om je zending te ontvangen.

Mag ik mij bestelling ook bij jullie ophalen?

Jazeker! Kies voor de optie Click & Collect. Zodra je bestelling gereed staat ontvang je van ons een email. Jouw bestelling ligt nu maximaal 1 week klaar voor afhaal.

Bestellingen kunnen worden afgehaald in onze winkel tijdens openingsuren.

Gifts & Living Terneuzen

Stadhuisplein 49

4531 GZ Terneuzen


Betaling


Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?

IDeal

Kies voor betalen met iDEAL en selecteer uw bank, zo betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling.

Bancontact

Bancontact is de populairste betaalmethode van België en heeft veel overeenkomsten met het Nederlandse iDEAL.

Click & Collect

Indien je voor de optie Click & Collect hebt gekozen, betaal je de bestelling bij afhaal in onze winkel. Hierbij kun je kiezen voor een contante betaling of betaling via PIN.


Verzendkosten


Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten binnen Nederland

Voor bestellingen tot € 30,- brengen wij € 4,95 aan verzendkosten in rekening

Verzendkosten België

Voor bestellingen tot € 30,- brengen wij € 9,95 aan verzendkosten in rekening.

Voor bestellingen van € 30,- tot €100,-brengen wij € 4,95 aan verzendkosten in rekening.

Let op, Het is niet mogelijk om bestellingen naar andere landen dan Nederland en België te verzenden 


Mijn bestelling is niet juist?

Klopt je bestelling niet? Onze excuses ! Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met onze klantenservice info@giftsliving.nl en vermeld hier duidelijk jouw naam, ordernummer en de artikelen waar het om gaat.


Retourneren


Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Ben je niet tevreden over je bestelling?  en wil je hem retourneren? Wettelijk gezien heb je 14 dagen de tijd (na datum ontvangst) om je bestelling terug te sturen. Meld eerst je retour aan via info@giftsliving.nl  Zonder aanmelding nemen wij retouren niet in behandeling!

Voorwaarden voor retourneren:

  • Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
  • Alle kosten voor retourzendingen zijn voor je eigen rekening.
  • Zorg ervoor dat de producten ongeopend/onbeschadigd zijn. Je kunt alleen artikelen terugsturen in de originele verpakking. Geurzakjes mogen enkel retour als de folieverpakking er nog omheen zit.
  • Artikelen waarvan de originele verpakking beschadigd, gescheurd en of beplakt is met tape of andere schade kunnen wij niet accepteren. Zorg er dus voor dat het product zorgvuldig wordt behandeld en goed verpakt is bij een retour. Je bent hiervoor zelf verantwoordelijk.
  • Zowel de kosten als het risico van verzending zijn bij retournering zijn voor jou eigen rekening.
  • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat, inclusief verpakking, worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd.
  • Stuur altijd je factuur mee terug! Retourzendingen worden enkel in behandeling genomen met een kopie van de factuur. Factuur niet bijgevoegd? Onherleidbare zendingen worden maximaal 2 weken bewaard. De klant kan binnen die tijd nog contact opnemen met om zich te identificeren. Hierna wordt de zending niet langer verwerkt.
  • Mochten artikelen kapot bij je aankomen, of niet functioneren dan moet je ze niet retour sturen maar als klacht bij ons melden.
  • Mocht je verder nog vragen hebben mail ons gerust!

 

 Klachten 


Is er iets kapot aangekomen?

Heb je een klacht over je bestelling of is er een artikel niet goed aangekomen? Meld dit dan zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 2 dagen na ontvangst van je pakket via info@giftsliving.nl. vermeld in je mail altijd je ordernummer en foto’s van de bestelling. Dit zowel als er iets mist, kapot is of verwisseld. Andere klachten: Ook voor andere klachten proberen we een passende oplossing te vinden. Neem contact op via de mail info@giftsliving.nl. Vermeld in je mail altijd je ordernummer en de klacht.